Kalendarze reklamowe w wersji mini

Czasami zachodzi potrzeba posiadania kalendarzy, które nie będą zbyt wielkie, a wręcz przeciwnie – będą małe i niesprawiające problemów ze znalezieniem dla nich miejsca. W takich momentach uwaga ludzi, którzy są zainteresowani nabyciem kalendarzy reklamowych kieruje się w stronę takich propozycji jak:

  • kalendarze listkowe
  • kalendarze biurkowe
  • kalendarze kieszonkowe

Kalendarze listkowe, to kalendarzyki najmniejsze ze wszystkich. Najczęściej mają one format wizytówki i zadrukowane są z 2 stron. Na jednej stronie najczęściej umieszcza się reklamę, a na drugiej kalendarium. Takie kalendarzyki świetnie nadają się do włożenia do portfela, przez co zawsze będą pod ręką.

Kalendarze biurkowe oczywiście występują tez w wersjach dużych, ale tym razem chciałbym skupić się na ich mniejszych wariantach. Kalendarze reklamowe pod postacią kalendarzy biurkowych są świetnym sposobem na reklamę. Dzięki niewielkim rozmiarom i niedrogim pod względem produkcji kalendariom, kalendarze biurkowe w formie „piramidek” sprawdzają się idealnie niemal wszędzie.

Kalendarze kieszonkowe, to rodzaj kalendarzy książkowych, których wymiary są tak niewielkie, że przybrały one nazwę kieszonkowych. Kalendarze kieszonkowe są kalendarzami, które posiadają wszystko co ich większe odpowiedniki, lecz w znacznie uproszczonej, zmniejszonej formie.

Kalendarze reklamowe nie muszą więc być wielkimi, rzucającymi się w oczy drukami. Mogą być niewielkie a i tak przyniosą pożądany skutek. Należy jednak pamiętać, że mimo wszystko najbardziej poszukiwanymi i najpopularniejszymi jako nośnik reklamy, są kalendarze trójdzielne i kalendarze książkowe.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *