Kalendarze książkowe – reklama i użyteczność

Cześć! To znowu ja! 🙂 Kalendarze szybkimi krokami zbliżają się w najnowszych ofertach dla firm i tak jak w kontekście osób prywatnych może wydawać się do trochę zbyt śpieszne, to na rynku reklamowym jest to normą. Odbiorcami kalendarzy reklamowych są firmy, a w nich (szczególnie w większych) planuje się wydatki z pewnym wyprzedzeniem, więc nic dziwnego, że po pierwszej połowie roku dział marketingu zaczyna poszukiwania kalendarzy firmowych.W tym okresie firmy najchętniej zaopatrują się w kalendarze książkowe i właśnie o nich chciałbym dzisiaj napisać kilka słów.

Kalendarze książkowe przez wiele lat swojej obecności w reklamie stały się jednymi z najbardziej pożądanych rodzajów kalendarzy firmowych. Popularność kalendarzy w tej formie ma wiele powodów, lecz do najistotniejszych zaliczają się:

  • reklama
  • elegancja i prestiż
  • użyteczność

Bazując na powyższych powodach postaram się wyraźniej nakreślić jak istotne są dla prężnie działających firm właśnie te typy kalendarzy.

Względy reklamowe, a kalendarze książkowe

Reklama zdaje się być jednym z istotniejszych powodów, dla których kalendarze książkowe kupowane są przez firmy. Reklama w kontekście kalendarzy książkowych, to sprawa dość prosta i raczej skuteczna. Wystarczy, że na okładce znajduje się efektowny wytłok logo firmy, lub zadruk grafiką reklamową i już mamy gotowy, bardzo atrakcyjny gadżet reklamowy.

Kalendarze książkowe umożliwiają również bardzo interesujące sposoby umieszczania reklam we wnętrzach. Odbywa się to z użyciem wklejek, wyklejek a nawet całych mini zeszycików.

Wklejki to dowolnie zadrukowane kartki, które wkleja się w bloku kalendarzy. Tak zamontowane kartki stają się integralną częścią bloku kalendarza. Wklejki idealnie nadają się na zamieszczanie informacji o firmie, jej produktach, usługach itd.

Wyklejki to arkusze papieru, które pełnią rolę łączenia bloków kalendarzy z okładką. W zasadzie są one pierwszą kartką kalendarza. Wyklejki świetnie sprawdzają się jako jednolicie zadrukowane powierzchnie lub wzbogacone grafikami i logotypami wstępne nośniki treści reklamowych.

Istnieje również możliwość zamówienia całych zeszycików, które są wmontowywane w blok. Zeszyciki te to legi, które powstają w taki sam sposób jak cały blok kalendarza, czyli z użyciem szycia nićmi. Jest to zdecydowanie najbardziej prestiżowa i efektowna forma wzbogacania bloku kalendarzy w treści reklamowe.

Kalendarze książkowe – eleganckie i prestiżowe

Kalendarze książkowe cenione są nie tylko jako nośnik reklamy, ale również za swoje walory estetyczne. Ze względu na bardzo duży i bogaty wybór opraw, kalendarze książkowe stają się również łakomym kąskiem dla koneserów.

Wśród ofert dostawców kalendarzy książkowych znajdują się takie propozycje, które wpadną w oko nawet tym najbardziej wymagającym. Elegancja i prestiż stają się tu wręcz oczywistością. Dla przykładu poniżej prezentuję Wam kilka bardzo eleganckich kalendarzy, które mówią już same za siebie.

Chyba sami przyznacie, że powyższe propozycje są niesamowicie atrakcyjne… Do tego materiały, z których powstały okładki…

Więcej kalendarzy książkowych, które odznaczają się elegancją znajdziecie na stronie www.studiokalendarzy.pl/kalendarze-reklamowe/ksiazkowe/, której oglądnięcie bardzo Wam polecam.

Kalendarze książkowe – praktyczny kompan w pracy

Gdyby mało Wam było powyższych zalet, to zwróćcie również uwagę na jeszcze jeden aspekt przemawiający za zakupem kalendarzy książkowych – są one użyteczne i praktyczne!

Wiele osób nie potrafi już żyć bez kalendarzy książkowych. Pomagają one świetnie zorganizować sobie czas pracy, oraz wspaniale nadają się na krótkie, istotne notatki, a obydwie te cechy są bardzo cenione przez osoby, którym zależy na zorganizowanym i skutecznym działaniom w obrębie godzin pracy.

Myślę, że przekonałem Was do kalendarzy książkowych i podobnie jak ja staniecie się od teraz ich gorącymi zwolennikami 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz